2008-10-10

Fortfarande sjuk :(

Har inte orkat blogga på över två veckor eftersom jag varit sjuk.. men det verkar som jag aldrig kommer att bli frisk så jag gör en ansträngning och redogör vad som hänt. Det började med snabb magsjuka för Edwin övergick till maginfluensa för mig och Anders, när jag jusst återhämtat mig fick jag kopiöst ont i huvudet fick åka in på sjukhuset de misstänkte hjärnhinneinflamation men det var bihålsinflamation fick äta penicilin i 10 dagar. Sen fick Edwin feber och jag blev förkyld och nu har Edwin öroninflamtion och är jätte förkyld och jag verkar inte bli bättre har knappt några krafter. Mitt i detta kaos så håller vi på att flytta samt att Erica gifte sig förra helgen så det har varit ganska mycket att hålla reda på... men men ska ordna upp allt så kommer jag att uppdatera ännu mer om vad som händer och har hänt i vårat liv

Inga kommentarer: