2009-04-18

Årets utmaning!!

Elisabeth på jobbet kom i onsdags men tomatplantor till oss alla. Hon ville se om vi har förmågan att få plantan att bli så stor att det växer tomater. Kännde på en gång att jag kommer gå förlorare ur den utmaningen eftersom jag tagit död på alla blommar jag någonsin ägt även den så kallade odödningsbara garderobsblomman. Men jag lovar att jag ska ge det ett seriöst försök kommer att fota den med jämna mellanrum så ni får se hur jag lyckas med uppgiften.

Sen så lovade jag att lägga in bild på våran nya badrumms inredning. Känns fortfarande lyxigt att vara i badrummet. Har funderingar på att kakla mellan handfatet och spegelskåpet har ni något förslag på snyggt kakel blir jag jätte glad har för närvarande total ide torka.


1 kommentar:

Malin sa...

Det ser jättefint ut!!!
Vi kommer förbi och kikar nån dag