2009-06-22

Midsommar helgen :)

Midsommarhelgen har bestått av en enda sak målning av huset. På Midsommaraftonen och midsommardagen fick vi hjälp av brosan och hans tjej :)Mycket tacksamt med all hjäp vi fick. Pappa har hjälp oss hela veckan vi skulle nog fått måla ända in i oktober om vi inte fått hjälp med organiseringen av målningen :)

På söndagen hade jag ansvaret för barnen då passade jag på att åka ner till Godmos och hälsa på. Ante höll på med renovering av bron medan Malin och jag satt i solen och njöt

Barnen lekte hela förmiddagen med endast några få dispyter :) Edwin hade saknat Ellen och Tilde jätte mycket han blev jätte glad när jag sa att vi skulle fara och hälsa på dem....

Maya okuperade Tilde och Ellens lekstuga hon ville aldrig gå därifrån, antar att vi måste bygga en lekstuga till henne snart...



Hon lekte så intensivt att när vi kom hem gav jag henne lite dricka hon somnade på vardagsrumsgolvet med flaskan i munnen...







1 kommentar:

Malin sa...

så söt bild på maya - hon ser helt utslagen ut ;)