2008-09-20

En frisk och kry endast tre kvar

Edwin är den som har frisknat till först. Det har både för och nackdelar, vet faktiskt inte vad som väger tyngst just nu (fördelarna eller nackdelarna). Eftersom han är kry har energin kommit tillbaks och allt går i 180, han märker att vi inte orkar roa han så då hittar han på hyss istället. Glaset hittade han på fönsterbrädan och hade tänkte kasta det i golvet men Anders han rädda det i sista stund. Men fördelen är att man slipper ju oroar sig vilket man gör när de är sjuka. Jag har fortfarande inte fått tillbaks rösten, börjar klättra efter väggarna snart satt till och med på msn igår och chattade vilket aldrig händer i vanliga fall. varnar alla vänner att så fort rösten är tillbaks så kommer jag ta igen all tid jag missat i telefon! Så det är bara att invänta samtal från mig för jag kommer att surra ihjäl er :)

Inga kommentarer: