2008-09-19

Min värsta mardröm!!

Jag har nästan tappat rösten!!! Alla som känner mig vet att det är min värsta mardröm. Jag älskar nämligen att prata, helst i telefon men överlag så pratar jag gärna hela tiden. Har endast ringt mina akuta samtal och alla vännerna skrattat åt min heshet. Lider något enormt, men inget ont som inte har något gott med sig. Jag har fått gjort några saker som jag haft dåligt samvete över bland annat så har jag äntligen skickat in mayas nyfödda annons till tidningen :) Så alla som vill se annonsen läs tidningen på onsdag förhoppningsvis är hon med då om jag inte gjort något galet vilket inte heller skulle förvåna mig, eftersom jag och datorer fortfarande inte kommer överrens.

1 kommentar:

Malin sa...

Hoppas att du blir bra snart...jag har ju ingen att surra med flera gånger om dagen!!!;)))