2008-11-21

Lika som bär


Nog syns det att man är syskon alltid.

Edwin blir helt vild om han inte får bada å har mer än en gång kidnappat Maya´s badvatten men denna gång så var det Maya som hoppade ner i storebrors badvatten. det gick bra så länge hon inte försökte ta nån av Edwins badleksaker, då fick hon sig en åthutning samt en lång utläggning på ett språk som enbart Edwin förstår.. Dom var så himla söta när dom satt där å dividerade.. eller det var väl Edwin som dividerade medan Maya delade ut tjyvnyp med småfingrarna.. "sådan mor sådan dotter" =)

I övrigt så har jag varit hemma från jobbet med influensa torsdag samt fredag, ont i hela kroppen , feber samt visst illamående. Svärfar har även han varit hemma med samma symptom. Nu ligger Hannele nerbäddad med feber å ser väl ut å klara sig undan med enbart det än så länge.

Ny dag å nya utmaningar imorrn då vi får se om vi kommer kunna hitta på nått eller om det blir en ligga hemma å ha feberdag för frugan.

// Anders

3 kommentarer:

Malin sa...

Hoppas att ni snart är friska allihopa!!!

Malin sa...

Edwin har även fört ett samtal med mig över telefon idag på ett språk som bara han förstod ;)))

Anonym sa...

Guuud va söta dom är.. Stackars Edwin om Maya är lik sin mor.. hihihh.. Men jag ska lära honom några bra knep, jag har ju lärt mig av alla dessa år.. saknar iaf er alla.. Kram Nadja