2008-12-30

Mysigt sovsällskap :)

Inatt har jag sovit i Edwins rum med lille man sovandes brevid mig i extra sängen. En mycket ovanlig händelse eftersom han har lite problem att komma till ro om han inte ligger själv och bökar i sin säng. Men nu vaknade han vid 12-tiden och Anders gick in till han men det dög inte han ville att jag skulle komma. Förvånad blev jag när jag förstod att han ville sova med mig men va mysigt det var. Jag har saknat det jätte mycket han var sex månder när han slutade sova med oss och sen dess har det varit helt omöjligt eftersom han inte kunnat somna utan bara velat busa.

2 kommentarer:

Manjana sa...

Låter som ni haft det riktigt mysigt :) vad är inte bäst om inte sova med mammi :)

Familjen Lundberg sa...

Ja jag kan inget annat än hålla med mamma är bäst :)