2008-12-31

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA

Tänk att det är den 31 december 2008, var det inte nyss vi firade in milleniumet? I mina ögon går åren alldeles för fort för tänk er på den här tiden har jag hunnit få min utbildning färdig, gifta mig och skaffa två barn utan att jag känner mig en dag äldre än då. Hur ska man någonsin hinna stanna upp och njuta av tillvaron, Många säger att det får man göra när man blir pensionär men de är ju de messt upptagna av alla så vila och njuta det får vi väl göra när vi kommer till himlen.

Jag ska försöka mig på ett nyårslöfte för en gång skull, inte stressa igenom 2009 utan planera in mindre men försöka få mer kvalitet i det man gör istället. Sen så lovar jag att innan sommaren ska jag kommit i en bättre form (hälso och kroppsmässigt), mina barn ska minsan inte behöva leka utan mig bara för att jag är för trött och inte orkar.

Sen så har jag tre jätte spännande saker att se framemot först kommer vårat nya hus som vi ska få flytta in i slutet av februari, sen så ska Erika och Peter få barn i mitten av juni (jag tror och hoppas att det blir den 23 juni ett mycket bra datum) och så ska Maria och Anders gifta sig den 11 juli och det blir ett riktigt stockholms bröllop snacka om att jag redan har klännings ångest...

Ett gott nytt år till er alla från famljen Lundberg

Inga kommentarer: